Muzeul de locomotive cu abur in aer liber - Muzeul de locomotive cuprinde un numar de 16 modele de locomotive toate fabricate la Resita. Chiar de la intrare in orasul Resita se afla prima locomotiva produsa in Resita, dar ea poarta numarul 2, fiindca prototipul acesteia , care poarta numarul 1 , a fost fabricat si se afla la Viena

Muzeul Judetean de Istorie 

Muzeul Banatului Montan sau Parcul Zoologic, detine atat un parc zoologic cat si specii foarte rare de arbori(Mimoza, Tulipul, Chiparosul sau Gingko biloba)

Fantana Cinetica se afla in piata centrala a orasului Resita realizata de Sculptorul Constantin Lucaci.

Palatul cultural din Resita

Muzeul de Etnografie si al regimentului de granita se afla in apropierea parcului Dragalina o zona unde exista deasemenea sediul Episcopiei Caransebesului si al Seminarului teologic "Ioan Popasul" (ambele infiintate in anul 1865).

Muzeul de Istorie "Nicoale Cena" Baile Herculane - Muzeul poarta numele lui N.Cena, pentru ca acest fiu de gradinar roman din Mahadia, ajuns general de divizie, acest patriot inflacarat cu merite deosebite in descoperirea a numeroase piese arheologice in jurul localitatii natale a inceput, in 1921, sa aduca obiecte de piatra in scopul infiintarii unui muzeu regional la Baile Herculane. Din pacate, el a murit in anul 1922 ininate de a infaptui acest vis. Din fericire insa, obiectele arheologice, moneile si cartile adunate de el au fost preluate de medicul A.Craciunescu, directorul Staiunii

Cazinoul - Statiunea balneara multimilenara Baile Herculane se numara printre cele mai vechi bai termale din Romania si chiar din sud-estul Europei, adtand, de pilda, chiar dinaintea binecunsocutului Karlovy-varry. Casinoul apartine celei de  adoua etape de sistematizare, numita si etapa Franz Joseph, care, ca si predecesorul sau Francisc I, a apreciat calitatile curative ale izvoarelor termale. Portiunea dintre Podul de Piatra de peste Cerna cu coridor acoperit si inclusiv Cazinoul, se dezvoltase, atunci, prin constituirea nucleului in jurul parcului, cu o compozitiei clasica, in stnaga si dreapta axului central al zonei, cele doua ramuri simetrice fiind sustinute de pavilioanele Decebal si Traian. Cazinoul a fost ridicat in perioada 1862-1864, dupa planurile acestui arhitect german. Conceput ca stabiliment de bai

Gara Baile Herculane - In anul 1879 s-a deschis calea ferata Timisoara -Orsova. La 20 mai 1878, se inaugureaza cladirea garii din Baile Herculane. Edificiul construit se remarca prin originalitatea si eleganta stilului arhitectonic, pastrandu-si, pana in zilele noastre, locul printre cele mai frumoase gari din tara. Astfel, statiunea de pe Valea Cernei a devenit accesibila si pe cale ferata, in afara cailor rutiere si fluviale deja existente. Cladirea centrala a garii este construita in stil baroc, fiind flancata de-a lungul pronului de coloane in stil roman.

Statuia lui Hercules - In nordul statiunii semixeul Hercules, fiul lui Zeus si al unei muritoare, cu o piele de leu pe spate si o maciuca pe umaarul stang. Aceasta statuie turnata in bronz este un monument comemorativ adus in Baile Herculane in 1847 de la regele Carol pentru soldatii raniti care s-au vindecat in acel loc.

Vila Elisabeta - a fost cosntruita de Guvernatorul bailor, Carol Tatarzi, in stil rococo li, avand o factura asimetrica, fiind alcatuita din doua corpuri de cladire unite printr-o terasa circulara si cu un turn cu ceas accesibil pe o scara nodala. Vila isi trage numele de la vizita pentru cateva zile, in primavara anului 1887, a celebrei imparatese Elisabeta, cunoscuta si sub numele de Sissy.

Crucea Alba aflata in rezervatia Domogled pe abrupturile stancoase care inconjoara statiunea Baile Herculane in partea vestica a acestuia. Este un obiectiv turisitic major datorita atractiei si spectaculozitatii peisajelor care pot fi surprinse de la altitudinea de aproximativ 530m. Aparitia Crucii Albe